‏رویاهای پوچ‏

دیشب برایت اشک ریختم

برای نبودنت اشک ریختم

تو وهمه ی تو سهم من بود اما..............

عیب ندارد من همه ی اشک هایم راحلال کردم

تو اسوده باش در روز محشر

به من وقلب من وچشم های من بده کار نیستی



نظرات شما عزیزان:

sobhan
ساعت12:39---6 ارديبهشت 1392
baba eyval khanoome mehraboooonam

ziyadam nabayad to in donya mehrabooon bashiya
melat soo esefade mikonan janbeye mehraboon bodan roo nadaran


ارشین
ساعت16:54---24 فروردين 1392
عزیز دلم اومدم وبلاگت رو دیدم همه ی مطالبت عالی بودن همه شون به دلم نشستن خیلی خیلی زیبا نوشتی

mohammad
ساعت16:17---24 فروردين 1392
دروغـــ رو هــمــه مــیــگـــن ؛

امــا اونــجــاش بــه آدم فــشــار مـــیــاد

کــه هــمــراه بــا شــنــیـــدن ِ دروغ

خــر هـــم فـــرض بــشـــی ..

سلام گلم مرسی خسته نباشیدالان پیش

خودم میگفتم هیچکی دوسم ندره=

((

خوشکله نوشتهات از ته قلبم میگم


Elham
ساعت20:19---23 فروردين 1392
من لینکت کردم خواهشا توام لینکم کن گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,ساعت21:58توسط elnaz | |