انتظار...


‏رویاهای پوچ‏

و اما انتظار

میدونی چطور منتظرم هر شب با خیال خام با تو بودن میخوابم

هر  صبح به امید دیدنت از رختخواب بیدار میشم

طاقتی که بهم دادی دیگه داره یواش یواش تموم میشه

بهت گفتم که من بی تو آروم آروم نفس میکشم تا نفسام تموم نشه

کاش میتونستم انتظار رو از لغت نامه ها حذف کنم

یا که اصلا فراموش کنم که منتظرم اما نمیشه...

من با تو بودن و نبودنم همش یکیه با تو باشم عاشقم و نگران بی تو باشم عاشق ترم و نگران

میدونم که میای و اینارو میخونی یا شایدم هنوز فک میکنی که حرفام بچه گونست

اما اگه اومدی و خوندی بدون که این بچه در کمال بزرگی داره باهات حرف میزنه

تظاهر به بزرگی سخته، تظاهر به تحمل کردن سخته،

مهربونم تموم حرفایی رو که زدم وقت دلتنگی هام مرورشون میکنم

تا یادم نره" یه زمانی با هم حرف میزدیم"....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت10:57توسط elnaz | |